249105
۱۱ آبان ۱۴۰۲
فلسطین

مدارس بهترین مبداء حمایت از مظلومیت فلسطین هستند

مدیر کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس بهترین مبداء حمایت از مظلومیت فلسطین هستند گفت: همدردی دانش آموزان دوره ابتدایی با کودکان فلسطینی قدرت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی و چهره استکباری آمریکا را در جهان نمایان می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، محمد محمدی در مراسم نمادین این پویش در دبستان دخترانه غیر دولتی ثارالله ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه خاطر نشان کرد: همدردی دانش آموزان دیار سردار سلیمانی با کودکان غزه چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی را در جهان نمایان می‌کند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: همدردی شما با کودکان فلسطینی از دیار بزرگمرد جبهه مقاومت شهید سلیمانی قوت قلبی برای کودکان غزه است.

محمدی تصریح کرد: پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» زمینه‌ای را فراهم کرده تا دانش‌آموزان با آشنایی بیشتر از تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه خاورمیانه با ابعاد نهضت انتفاضه و مقابله با این رژیم جعلی آشنا شده و ماهیت اسرائیل غاصب را بیشتر بشناسند.

مدیر کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات خود به غزه در چند هفته اخیر بیش از صدها کودک بی‌دفاع را به شهادت رسانده و اوج قصاوت قلبی خود را به نمایش گذاشته است.

محمد محمدی خاطر نشان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی در حالی با محوریت انزجار جهانی از صهیونیسم در حال برگزاری است که برنامه‌های این هفته به راهپیمایی روز ۱۳ آبان ختم خواهد شد تا در این روز دانش آموزان بتوانند با فریادهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم» اوج بیزاری خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان او اعلام کنند.

بر پایه این گزارش آیین نمادین پویش «فریاد عروسک‌ها » با حضور دانش آموزان دوره ابتدایی استان کرمان در اعتراض به رژیم کودک کشی صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبستان دخترانه ثارالله کرمان برگزار برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار