22278
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وزیر پیشین دادگستری تشریح کرد؛

در 4 سال فعالیتم، بحث حقوق کودک در کشور تثبیت شد

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» وزیر پیشین دادگستری درباره تلاش های این وزارتخانه در حوزه کودک آزاری گفت: در 4 سال فعالیتم دفتر حقوق کودک در همه استان‌ها ایجاد شد و در نهادهای بین المللی از آن دفاع کردیم و در همه استان ها دفتر حقوق کودک ایجاد شد، امیدوارم قوانین […]

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» وزیر پیشین دادگستری درباره تلاش های این وزارتخانه در حوزه کودک آزاری گفت: در 4 سال فعالیتم دفتر حقوق کودک در همه استان‌ها ایجاد شد و در نهادهای بین المللی از آن دفاع کردیم و در همه استان ها دفتر حقوق کودک ایجاد شد، امیدوارم قوانین و آیین‌نامه‌های ما در این دولت هم پیگیری شود.

 

او اضافه کرد: در همه استان ها جلسه گذاشته و کمیسیون تشکیل شد و در شهرستان ها موضوع را جدی‌تر پیگیری کردیم و سامانه گنج انسان راه اندازی شد.

 

وزیر پیشین دادگستری ادامه داد: آیین نامه های مرتبط با این مسئله تصویب و بخشی در حال نگارش و تدوین است انشالله این خط ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر توجه به تربیت کودکان در خانواده گفت: تربیت کودکان که سرمایه های امروز و آینده هستند باید در اولویت باشد. کودک را خانواده باید اصلاح کند نه جامعه، جامعه را هم خانواده ها اصلاح می کنند زیرا محور خانواده است. خانم ها و مادرها محور خانواده اند ضمن اینکه قبول داریم زن در جامعه حضور موثر باشد و فعالیت بیرونی داشته باشد اما از مدیریت خانواده و تربیت کودک نباید غافل شویم. هرچه از این موضوعات فاصله گرفتیم هم خانواده ها و هم جامعه آسیب دید. باید استحکام مبانی خانواده، تربیت فرزندان در خانواده و نظم در خانواده به کودکان آموزش داده شود. احترام به بزرگترها باید در خانواده شکل بگیرد، بعد هم موضوع تصری می‌یابد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار