250030
۲۰ آذر ۱۴۰۲
تجاوز جنسی

بزرگترین باند کودک آزاری در فرانسه

منابع فرانسوی تایید کردند پلیس این کشور یک باند ۸۰ نفره کودک آزاری و سوءاستفاده از آنان که حتی مقامات دولتی نیز عضو آن بودند را کشف و متلاشی کرد.

به گزارش کودک پرس ، منابعی در فرانسه تایید کردند پلیس این کشور توانست حدود ۸۰ مرد از جمله یک مقام دولتی محلی، دو معلم مدرسه و یک کارمند مرکز کودکان معلول را در این هفته در گسترده‌ترین حمله به باند سوء استفاده از کودکان در فرانسه، شناسایی و این باند را متلاشی کند.

به گزارش فرانس ۲۴، کمیسر کوئنتین بیوان گفت: سن مردان دستگیر شده بین ۳۰ تا بیش از ۶۰ سال است و از طیف گسترده‌ای از مشاغل هستند. هیچ مشخصات معمولی در جرایم جنسی کودکان وجود ندارد.

کمیسر توضیح داد که این حرکت بی سابقه بر حرفه‌هایی متمرکز شد که در آن بزرگسالان به طور منظم با کودکان در تماس بودند. این به آن‌ها امکان داد، از جمله دو معلم، چند مربی ورزشی و یک کارمند را در یک مرکز کودکان معلول بازداشت کنند. او گفت که یکی از معلمان عکس‌ها و فیلم‌های دزدیده شده از دانش آموزانش را در اختیار داشت و مظنون به تجاوز جنسی به حداقل یکی از آن‌هاست.

حدود ده‌ها نفر دیگر مظنون به تجاوز جنسی یا سوء استفاده جنسی از خردسالان هستند. بیوان گفت که کارمندی در مرکز معلولان چند دهه پیش به تجاوز جنسی محکوم شده بود، اما اجازه داشت هویت خود را تغییر دهد، که او را قادر ساخت دوباره با کودکان ارتباط برقرار کند.

مارتین بروسه، رئیس سازمان صدای کودک به تلویزیون BFM گفت: پلیس در جستجوی خود  بیش از ۱۰۰۰۰۰ فیلم و عکس روی رایانه یا هارد این افراد کشف کرد.

همه مظنونان به حقایقی که در بازداشت پلیس به آن‌ها ارائه شده بود اعتراف کردند، اگرچه برخی تلاش کردند آن‌ها را کم اهمیت جلوه دهند یا مسئولیت را انکار کنند. وزارت کشور فرانسه گفت که تحقیقات ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار