موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221144
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

نجات 12 کودک از میان شعله‌های آتش مجتمع مسکونی در مشهد

مدیرعامل آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای نجات گرفتار شدگان از میان دود و آتش در یک مجتمع فرهنگی در این شهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،مسعود ظهوریان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع فرهنگی، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۴۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۱۵خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد ونجات و دو دستگاه نردبان ۳۲متری و خودرو پشتیبانی تجهیزات را به محل حادثه در خیابان شهید مطهری اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهدافزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در طبقه دوم این مجتمع فرهنگی رخ داده و دود ناشی از این حریق در تمامی طبقات متصاعد گردیده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه شده بود که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ضمن مهار حریق، اقدام به نجات افراد گرفتار در محل، شامل ۱۲کودک ۶ زن و ۱ مرد با استفاده از تجهیزات ویژه کردند.

وی خاطرنشان کرد؛ ‌آتش نشانان پس تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه به ماموریت خود پایان داده و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتقال 13 مصدوم به بیمارستان هاشمی نژاد

براساس گزارش روابط عمومی آتش نشانی مشهد، همچنین محمد علیشاهی مدیر روابط‌عمومی اورژانس مشهد نیز با تأیید این خبر گفت؛ در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵ پنج دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و تکنسینهای اورژانس ۱۳ نفر را که دچار استرس، شوک و دودزدگی ناشی از حادثه شده بودند را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کردند که خوشبختانه مصدومیت افراد جدی نیست.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار