موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
207070
۱۴ مهر ۱۳۹۸

اهمیت کودک را به عنوان یک دارایی عمومی مطرح کنیم

نظری با بیان اینکه در هفته دولت به دنبال این هستیم که اهمیت کودک را به عنوان یک دارایی عمومی مطرح کنیم گفت: به کودکان خود اخلاق، محبت و ازخودگذشتگی را بیاموزیم.

به گزارش کودک پرس ، «فاضل نظری» شنبه 13 مهر در آئین افتتاحیه و رونمایی از تمبر و طرح پوستر هفته ملی کودک با بیان اینکه آینده جایی است که ما می توانیم با نگرش خود آن را تغییر دهیم اظهار کرد: امروز همه مسئولین کشور و همه دست اندرکاران حوزه های اجرا باید به مقوله آینده توجه کنند چرا که آینده میراثی است که باید حفظ شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور اضافه کرد: متاسفانه شکل اداره بعضی از حوزه‌ ها به گونه ‌ای است که به آینده کمتر توجه می‌ شود اما انتظار داریم توجه به آینده بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

نظری با بیان اینکه برای ساختن آینده نیاز به مصالح و منابع داریم اذعان داشت: تا زمانی که در کشور، نگاه یک نگاه عمومی و واقعی نباشد، اتفاقات خوب نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: نفت، گاز و دیگر دارایی ‌ها یک روز به اتمام می رسند و اگر نیروی متخصص و منابع ارزشمند انسانی نباشند هیچ کدام از آنها به کار نمی آیند در این زمینه کودکان و نوجوانان هستند که می توانند آینده کشور را بسازند.

وی با اشاره به اینکه باید مجلس، دولت و دیگر ارکان اجرایی کشور بدانند که کودکان ارزشمندترین نیروهای کشور هستند تصریح کرد: در هفته ملی کودک به دنبال آن هستیم تا اهمیت کودک را به عنوان یک دارایی عمومی مطرح کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز کرد: درس خواندن و توجه به مسائل درسی خوب است اما کودکان باید یک آینده شاد و یک زندگی امید بخش داشته باشند زیرا یک کودک شاد و امیدوار بهتر از یک کودک درس خوان است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین موانع برای بهبود وضعیت کودکان، افکار ما هستند خاطر نشان کرد: بچه ها باید اخلاق، محبت و از خود گذشتگی را تمرین کرده و بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه کودکان باید کار گروهی را تمرین کنند یاد آور شد: در کانون پرورش فکری کودکان رویکرد خود را به سمت برگزاری مهرواره ها تغییر داده ایم تا دوستان در کنار هم باشند و به مهرورزی و دوستی برسند.

نظری در پایان با بیان اینکه آینده جایی است که ما می توانیم با نگرش خود آن را تغییر دهیم تاکید کرد: کودکان سرمایه های آینده ما هستند و به زودی پزشک و معلم و کارمند ها و کارگران این کشور خواهند شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار