موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
206432
۰۶ مهر ۱۳۹۸

برنامه‌های هفته ملی کودک متناسب با ایام محرم می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال متناسب با ایام محرم و با رویکرد عاشورا برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی یزدان شناس در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک اظهار داشت : 13 الی 19 مهرماه در تقویم ملی کشور به عنوان هفته ملی کودک و 16 مهرماه نیز به عنوان روز جهانی کودک نامگذاری شده است.

وی ادامه داد :  برگزاری نمایشگاه هفته ملی کودک، کارگاه آموزشی والدین، ارایه خدمات رایگان به کودکان، اجرای برنامه‌های مشترک روز جهانی کودک، توجه به مسایل زیست محیطی و توسعه پایدار برای نسل آینده، توجه به تولید برنامه‌های ویژه کودکان، برنامه‌های ویژه مناطق روستایی و محروم، عیادت از کودکان بیمارستانی و تجلیل از فرزندان مدافع حرم را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده طی هفته کودک در استان مازندران می باشد.

یزدان شناس بیان داشت : یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، اجرای طرح پیک امید است که طی این طرح، کاروانی متشکل از سازمان‌ها و نهادهای گوناگون یکی از مناطق محروم و کم برخوردار اعزام و برنامه‌های متنوع از قبیل فرهنگی، درمانی، بهداشتی، آموزشی و تفریحی اجرا خواهد شد.

 

وی  با بیان اینکه در سطح استان، 5 کتابخانه سیار روستایی داریم که هر کدام 20 روستا را زیر پوشش قرار می‌دهند اذعان داشت: با تلاش‌های انجام شده، به زودی شهرهای رامسر و نوشهر نیز به این لیست اضافه خواهند شد و کتابخانه‌های سیار در مناطق روستایی این دو شهر مستقر خواهند شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری موج

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار