249654
۰۴ آذر ۱۴۰۲
سازمان غذا و دارو

عرضه شیرخشک با ارائه شناسنامه کودک و استعلام شناسه رهگیری

دکتر صالحی‌فر: داروخانه‌ها موظف هستند اطلاعات لازم را نسبت به بهره مندی مصرف کننده از یارانه شیرخشک به مردم ارائه دهند و مصرف کنندگان نیز جهت مشاهده داروخانه‌های مجاز عرضه شیرخشک به سایت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراجعه کنند.

به گزارش کودک پرس ، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو، عرضه انواع شیرخشک رگولار و رژیمی در داروخانه‌ها، مستلزم ارائه شناسنامه کودک و استعلام شناسه رهگیری مندرج بر قوطی شیرخشک در سامانه زنجیره تأمین (TTAC) است.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم صالحی‌فر افزود: عرضه شیرخشک مطابق قیمت مصوب یارانه‌ای سازمان غذا و دارو درج شده بر روی قوطی است و تنها با ارائه شناسنامه نوزاد و کدملی توزیع می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: اتباع مجاز، بر اساس شناسه یکتای اتباع می‌توانند از یارانه شیرخشک بهره‌مند شوند.

دکتر صالحی‌فر تاکید کرد: داروخانه ‌ها موظف هستند اطلاعات لازم را نسبت به بهره مندی مصرف کننده از یارانه شیرخشک به مردم ارائه دهند و مصرف کنندگان نیز جهت مشاهده داروخانه های مجاز عرضه شیرخشک به سایت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار