موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
206114
۰۳ مهر ۱۳۹۸

تشییع نوجوان شهید فلسطینی+ فیلم

نسیم ابورومی شهید ۱۴ ساله از منطقه العیزریه در کرانه باختری، یک ماه قبل توانست به رغم همه اقدامات نظامی و بستن قدس اشغالی، وارد این منطقه شود. نظامیان صهیونیست در آن روز این نوجوان را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش کودک پرس ، نسیم ابورومی شهید 14 ساله از منطقه العیزریه در کرانه باختری، یک ماه قبل توانست به رغم همه اقدامات نظامی و بستن قدس اشغالی، وارد این منطقه شود. نظامیان صهیونیست در آن روز این نوجوان را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. رژیم اشغالگر پیکر پاک این شهید را با اصرار و تظاهرات فلسطینیان تحویل داد.

1و2-از بستگان شهید
3-رمزی رباح از رهبران فلسطینی

از بستگان شهید می گوید: این اقدام جنایتکارانه بود. به خدا جنایت بود.
از دیگر بستگان شهید گفت: فقط می توان گفت این اقدام جنایتکارانه بود.
هزاران شهروند فلسطینی در مراسم تحویل پیکر و تشییع این شهید حضور یافتند؛ شهیدی که با وجود کم سن و سال بودن با بیش از ده نظامی صهیونیست مقابله کرد و به نماد مهم مقاومت تبدیل شد. وی شاهد ویران کردن منازل، کشتن فلسطینیان، مصادره مناطق، محاصره شهر مقدس قدس و اقدام شهرک نشینان صهیونیست برای مصادره آن بود و در برابر ظلم رژیم اشغالگر برخاست.
رمزی رباح از رهبران فلسطینی گفت : این کار، عملیات ترور کودکان و همه کسانی بود که در برابر رژیم اشغالگر فریاد می زنند. خشم فلسطینیان در تشییع پیکر این شهید، نشان می دهد که اقدامات علیه رژیم اشغالگر ادامه خواهد یافت.

حضور این جمعیت گسترده عجیب نیست، زیرا این شهید کودکی بود که با دستان کوچک خود با اشغالگران مقابله کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار