موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
204736
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

برنامه «آب، بابا، حسین» از شبکه الکوثر

به مناسبت ایام محرم برنامه‌ای تحت عنوان «آب، بابا، حسین» (فطرس) به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، از ششم تا سیزدهم محرم هر روز در مدت زمان 90 دقیقه این برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان شبکه بر روی آنتن می رود. در این برنامه سعی شده فضای آن بیش از آن که به سمت عزاداری و غم و اندوه برود بیشتر جنبه آگاهی بخشی برای مخاطبان کودک و نوجوان داشته باشد و علاوه بر آن با نگاهی تازه و متناسب با مخاطبان هدف ، به واقعه عظیم عاشورا و نتایج و تاثیرات آن در طول تاریخ پرداخته شود.

بخش های متنوعی در برنامه «فطرس» گنجانده شده که از آن جمله است: پخش مداحی و نوحه سرایی کودکان و نوجوانان ، پخش کلیپ و نماهنگ های عاشورایی ، پخش نقاشی های برگزیده از مخاطبان برنامه با موضوع کربلا و محرم و نیز بیان قصه ها و روایت هایی از حادثه کربلا با محوریت کودکان و نوجوانان حاضر در آن رویداد خواهد بود.

برنامه «آب ، بابا ، حسین» (فطرس) با اجرای مشترک نورالهدا فراس عدنان و محمدحسن قاسم و تهیه کنندگی مهدی صالح از 15 شهریور هر روز از ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت یک هفته بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

 

همچنین سیدعلی قزوینی حائری و حبه فراس عدنان با ارائه کارکترهایی به عنوان بازیگر و قصه گو با مجریان برنامه «فطرس» (نام یک فرشته آسمانی است) همکاری دارند.

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار