20238
۲۸ تیر ۱۳۹۶

انیمیشنی از کانون پرورش فکری در بین برگزیدگان جشنواره ملی رضوی

انیمیشن «تو خیلی مهربانی» کار مشترک اعضای مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مرکز فرهنگی هنری جهرم به عنوان اثر برگزیده کشوری این مسابقه اعلام شد.

به گزارش کودک پرس، بهترین پویانمایی‌های جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع‌های «امام رضا علیه‌السلام»، «وقایع زندگی ایشان» و «آیین‌های بومی زیارت» شناخته شدند.

در این مسابقه، ۱هزار و ۲۴۲ نفر با ارایه ۶۹۹ اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد ۸۳ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

در این بخش از جشنواره پانزدهم رضوی، ۵ اثر برگزیده و ۸ اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر این اساس، انیمیشن «تو خیلی مهربانی» کار مشترک اعضای مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مرکز فرهنگی هنری جهرم به عنوان اثر برگزیده کشوری این مسابقه اعلام شد.

علی رحمانیان، امیر محمد زارعیان،شایان مصباحی و حسین حاتم با مربی گری مریم رحمانیان این موفقیت را از آن خود کردند.

 

کودک شاعر شیرازی در جشنواره رضوی شایسته تقدیر شد

بر اساس این گزارش، بهترین‌های مسابقه «شعرسرایی رضوی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) معرفی شدند که زهرا طالبی عضو۱۱ ساله کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد. وی سال گذشته نیز مقام برگزیده جشنواره ملی شعر رضوی را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقه، ۴هزار و ۲۰۳ نفر با ارایه ۵هزار و ۴۵۵ اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد ۴۱۱ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

در این بخش از جشنواره پانزدهم رضوی، ۹ اثر برگزیده و ۱۱ اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

مرجع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار