202301
۰۷ خرداد ۱۳۹۸
توسط زوج ایثارگر یزدی انجام شد؛

اهدا بیش از 300 میلیون ریال به کتابداران سیل‌زده

زوج ایثارگر یزدی پس از اطلاع از وضعیت چهار کتابدار منطقه سیل‌زده گلستان با اهدای بخشی از لوازم اولیه زندگی آنان از بین کالای ایرانی، هدایایی را نیز برای کودکان سیل‌زده این منطقه ارسال کردند.

به گزارش کودک پرس ، پس از انتشار خبر کوتاه «تأمین لوازم منزل کتابداران گلستانی از سوی زوج یزدی» در فضای مجازی، برای کسب اطلاعات بیشتر با این زوج یزدی مصاحبه‌ای را انجام دادیم.

سیما راغبیان گفت: من و همسرم مایل به رسانه‌ای شدن این موضوع نبودیم ولی ازآنجایی‌که نهاد کتابخانه‌ها متولی جمع‌آوری و ارسال این هدایا بود از طریق روابط عمومی آن اطلاع‌رسانی شده است.

وی افزود: از طریق یکی از دوستان با وضعیت چهار کتابدار سیل‌زده منطقه گلستان آشنا شدم و بااطلاع از ارسال کمک‌ها به نیازمندان واقعی در این منطقه، به همراه همسرم لوازم کامل یک خانواده را از کالای ایرانی خریداری کردیم.

این فعال فرهنگی اجتماعی تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های یزد در اجرای طرح «بهار مهربانی» قرار شد این اقلام اهدایی رابین چهار کتابداری که در چهار منطقه مجاور گلستان ساکن هستند و تمام لوازم زندگی خود را در سیل ازدست‌داده‌اند تقسیم کنند.

راغبیان لوازم اهدایی را شامل قریب به 70 قلم کالای منزل و مایحتاج اساسی زندگی عنوان کرد و گفت: این اقلام اهدایی 25 میلیون تومان هزینه در برداشت و نیز در نوبت دیگر تصمیم گرفتیم برای کودکان سیل‌زده هم هدایای را تهیه کنیم که هفت میلیون تومان لوازم‌التحریر، کتاب و اسباب‌بازی خریداری و به نهاد کتابخانه‌های یزد برای ارسال به گلستان سپرده شد.

سیما راغبیان بانوی مبلغ یزدی و دارای دکترای علوم قرآنی در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال در همایش ملی فرهنگ رضوی بزرگداشت بانو ستی فاطمه در یزد به‌عنوان یکی از تجلیل شدگان بخش بانوان نیکوکار و کارآفرین یزدی معرفی‌شده است و به عنوان یک کارشناس گیاه پزشکی و کارشناس ارش اصلاح گیاهان زراعی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی شاخه علوم قران و حدیث مهندسی کشاورزیدر بخش کاشت زعفران و ترویج آن برای علاقه مندان در استان فعال است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار