197301
۰۶ اسفند ۱۳۹۷

برگزاری مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات د‌انش‌آموزی در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه

بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزش نوآوری و ابتکارات د‌انش‌آموزی (ناد‌کاپ شریف) در دانشگاه صنعتی شریف در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، بیست و سومین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی شریف (نادکاپ شریف)، با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی و همچنین با تأکید بر کشف نیازها و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی، در قالب کار گروهی در ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این مسابقات، از بزرگترین مسابقات دانش‌آموزی کشور در حوزه علوم نوین است و خروجی آموزش‌های مهارتی سالیانه دانش‌آموزان در کل کشور با استانداردهای علمی و آموزشی مورد تأیید دانشگاه صنعتی شریف است.

مسابقات مذکور که به مناسبت نهمین یادواره شهدای جهاد علمی برگزار  می‌شود با حضور بیش از ۳ هزار دانش‌آموز از حدود ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۵۰ بخش متنوع در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، کمیکار، برنامه نویسی اندروید، محاسبات ذهنی، طراحی سه بعدی، جشنواره انرژی و آب و برای اولین بار در موضوع آینده پژوهی در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایتhttp://www.nadcupsharif.ir قابل مشاهده و شماره تماس۶۶۱۹۷۲۹۰ خط ارتباطی با دبیرخانه این مسابقات است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار