195130
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
فرماندار اراک:

دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

بختیاری گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود.

به گزارش کودک پرس ، حسین بختیاری، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که با حضور مسئولان آموزش و پرورش اراك در دبيرستان دخترانه قرآني فطرت ناحيه دو شهرستان اراك برگزار شد، گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در طی چهار دهه عمر با برکت خود دستاوردهای زیادی داشته است که این دستاوردها باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود.

فرماندار اراک دهه فجر را فرصت مناسبی برای این امر دانست و بیان کرد: مدیران، معلمان و مسئولان آموزشی باید در این ایام به انجام این امر پرداخته و شرایط سخت دوران قبل از انقلاب را برای دانش آموزان بیان کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا ادامه داد: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر و ولی امر خود در صحنه حاضر شده و انقلابی شکوهمند را به پیروزی رساندند.

بختياري با بیان اینکه دانش آموز در شكل گيري انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، گفت: شما دانش آموزان مسئولان آينده ي كشور هستيد و با فراگيري علوم و پرورش، خود را آماده برای به دست گرفتن مسئوليت هاي اجرايي كشور كنيد.

فرماندار اراک با اشاره به زندگي فقيرانه مردم قبل از انقلاب و دستاوردهاي انقلاب اسلامی در طول عمربا برکت خود افزود: انقلاب دستاوردهاي بسياري را در اين چهل سال براي كشور به ارمغان داشته كه تنها شمردن آنها روزها زمان لازم دارد.

دكتر بختياري دستاوردهاي علمي كشور را بي شمار دانست و خاطر نشان کرد: ايران در ميان 5كشور برتر در علم نانو، اولين كشور در خاور ميانه در امر سلامت و از كشور هاي برتر دنيا در توليد علم است كه اين از دستاوردهاي مهم و عظيم انقلاب است.

وی همچنین با بیان اینه استان مركزي رتبه اول را در سرانه دانشجويي در كشور دارد اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها در استان مركزي يك مركز علمي وجود داشت و اكنون به بركت انقلاب اسلامي تمامي مراكز آموزش عالي فعال در كشور در استان مركزي و در شهرستان اراك چندين نمايندگي فعال دارند كه استان مركزي را در رتبه اول سرانه دانشجويي در كشور قرار داده است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار