250514
۱۳ دی ۱۴۰۲
فاطمه محمدبیگی

آرمان حاج قاسم در مسئله فلسطین جهانی شده است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آرمان حاج قاسم در آزادسازی قدس در سراسر جهان از انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپایی گرفته تا کشورهای آفریقایی مورد توجه قرار گرفته و همه خواهان فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیست هستند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه محمدبیگی، به اشاره به نقش کلیدی شهید سلیمانی در محور مقاومت بیان کرد: شهید سلیمانی یکی از شهدای برجسته در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که رهبری معظم انقلاب از راه ایشان به عنوان مکتب حاج قاسم یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم چند مولفه دارد، افزود: اخلاص در عمل، بصیرت دینی، ولایت‌مداری و مدیریت جهادی از شاخصه‌های اصلی مکتب شهید سلیمانی هستند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شاخصه‌ها در سنت زیستی و فکری حاج قاسم تبلور داشت که اگر غیر این بود اوج عمل ایشان تا آسمان‌ها راه پیدا نمی‌کرد.

محمدبیگی بیان کرد: اخلاص سردار قاسم سلیمانی پیغام این شهید بزرگوار را تا دورترین نقاط جهان مخابره کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم و قرارگاه حسین‌ابن‌علی(ع) می‌دانست، خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم بهترین الگو برای نسل جوان خواهد بود، چرا که ایشان شخصیتی دور در تاریخ ما نبوده و در حال و هوای امروز ما زیست کرده است.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما در کارها اخلاص داشته و ولایت‌مدار باشیم و اگر حریم کشور خود را حریم امن الهی بدانیم و برای آسیب ندیدن این حرم از هر آنچه که می‌توانیم دریغ نکنیم، می‌توانیم ادعا کنیم که در مکتب حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز جهان یک پیچ تاریخی بزرگ را تجربه می‌کند، تاکید کرد: امروز رژیم کودک‌کش فلسطین شدت پستی و زبونی خود را به دنیا نشان داده و دنیا در حال بیدار شدن است.

خون‌های پاک شهدای غزه ملت‌های جهان را بیدار کرده است

محمدبیگی اظهار کرد: خون‌های پاک شهدای غزه ملت‌های جهان را بیدار کرده و ما در آستانه یک بصیرت جهانی قرار داریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته بصیرت و حماسه بزرگ مردم ایران در نهم دی ماه سال 1388 تصریح کرد: اگر روزی دشمنان در فتنه سال‌های همچون 78 و 88 به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند، به این دلیل بود که از پرچمداری ایران اسلامی در پیاده‌سازی نظام نوین جهانی بر پایه مقاومت می‌ترسیدند.

وی افزود: امروز این پرچمداری محقق شده و ایران اسلامی فرهنگ مبارزه با استکبار و مقاومت خود را نه تنها به جهان اسلام، بلکه به تمام دنیا مخابره کرده است.

محمدبیگی یادآور شد: امروز آرمان حاج قاسم در آزادسازی قدس در سراسر جهان از انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپایی گرفته تا کشورهای آفریقایی مورد توجه قرار گرفته و همه خواهان فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیست هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای بزرگ مقاومت منشا تحولات بزرگ در منطقه شده است، نظام استکبار جهانی به سردمداری آمریکا در حال فروپاشی بوده و نقشه آنان برای برتری در جهان نقش برآب شده، ملت‌های جهان به زودی شاهد اتفاقات مبارکی در منطقه و دنیا خواهند بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار