192938
۲۵ دی ۱۳۹۷
در اولین دوره برگزاری؛

استقبال از مسابقه‌ای با موضوع کودکان معلول

اولین دوره مسابقه نقاشی «دوست معلول من حق دارد» با رویکرد حقوقی به افراد معلول با استقبال خوب کودکان و نوجوانان روبرو شد.

به گزارش کودک پرس ، پرستو منصوری معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در خصوص اولین دوره از این مسابقه نقاشی گفت: بیش از 10 هزار کودک 3تا 13 ساله در سه گروه های سنی 3 تا 6 سال، 6 تا 9 سال و 9 تا 13 سال و گروه های افراد دارای معلولیت و کودکان کار و خیابان در این مسابقه شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور نقاشان و گرافیست های دارای معلولیت در داوری این مسابقه گفت: در مرحله اول از بین هزار نقاشی ارسالی 300 نقاشی و در مرحله دوم صد نقاشی و در مرحله داروری نهایی 19 نقاشی به عنوان برتر انتخاب شدند.

منصوری هدف از این مسابقه را حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت برای بهرمندی از امکانات شهری و محیطی برشمرد و افزود: با ایجاد شرایط عادلانه برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه می توانیم به توانمندسازی و استقلال آنان کمک کنیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آموزش و پرورش استثنایی کشور، آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مراکز توانبخشی روزانه سراسر کشور در این مسابقه مشارکت داشتند.

 

براساس این گزارش،اسامی برگزیدگان در بخش کودکان کار،دارای معلولیت و گروههای سنی ۳ سال به بالا در سایت سازمان بهزیستی استان تهران منتشر شده است.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار