190505
۰۶ دی ۱۳۹۷
گاردین در گزارشی بررسی کرد؛

سوءاستفاده جنسی مقامات آمریکا از کودکان مهاجر

گاردین در گزارشی با اشاره به این که ارقام مربوط به کودکان مهاجر بازداشت شده در زندان‌های آمریکا از سوی وزارت امنیت داخلی این کشور برای دسترسی عمومی منتشر نمی‌شود، اعلام کرد برآورد‌های جدید حاکی از رقم ۱۵۰۰۰ کودک مهاجر زندانی است.

به گزارش کودک پرس ، نشریه گاردین در گزارشی با اشاره به این که ارقام مربوط به کودکان مهاجر بازداشت شده در زندان‌های آمریکا از سوی وزارت امنیت داخلی این کشور برای دسترسی عمومی منتشر نمی‌شود، اعلام کرد برآورد‌های جدید حاکی از رقم ۱۵۰۰۰ کودک مهاجر زندانی است.

گاردین با اشاره به مرگ کودک مهاجر ۷ ساله گواتمالایی، نوشت: بسیاری از کودکان آسیب پذیر هم اکنون در بازداشت مقامات مهاجرتی هستند. این کودکان که اغلب یا از خانواده خود جدا شده‎اند یا در هنگام عبور از مرز تنها بوده‎اند، در ۹ زندان در نظر گرفته شده برای این موضوع، در بازداشت به سر می‌برند.

میانگین مدت بازداشت این کودکان بین ۱۰۰ تا ۲۴۰ روز است.

آمار واقعی کودکان مهاجر در بازداشت، وزارت امنیت داخلی آمریکا در دسترس نیست و تکان دهنده‌تر این است که خود این وزارت خانه نیز آمار دقیقی از کودکان جدا شده از والدینشان ندارد.

به گزارش گاردین، ارقام موجود نیز براساس تخمین‌های روزنامه نگاران به دست آمده است. نیویورک تایمز در ماه سپتامبر براساس گزارش ارائه شده به کنگره اعلام کرد که ۱۲۸۰۰ کودک در بازداشتگاه‌های فدرال زندانی هستند. با به روزرسانی‌های تخمینی می‌توان پیش بینی کرد که در اوایل هفته این آمار به ۱۵۰۰۰ نفر رسیده است.

بازرسانی که برای بررسی به این بازداشتگاه‌ها رفته‎اند در مورد آسیب‌های کودکان در این زندان‌ها هشدار داده‎اند. برخی از مقامات اداره مهاجرت نیز به دلیل سوء استفاده جنسی از کودکان زندانی در بازداشتگاه‌های تحت اداره و مدیریت خود اکنون در بازداشت به سر می‌برند. هیچ مرجعی مسئولیت این سوءاستفاده‌ها را بر عهده نمی‌گیرد.

بسیاری از پیمانکاران این بازداشتگاه‌ها ارتباطات نزدیکی با مقامات سیاسی دارند و هدایای گران بهایی را به اعضای هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات داده‎اند.

یکی از این پیمانکاران زندان‌های خصوصی ۱.۷ میلیون دلار برای لابیگری دولتی پرداخته است. ضمن این که این شرکت کمک‌های مالی هنگفتی را در دوران مبارزات انتخاباتی به ترامپ داده است. این میزان بالاترین مبلغی بود که پیمانکاران زندان‌های خصوصی پرداخت کرده بودند. دولت ترامپ بعد‌ها با این شرکت قراردادی به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار منعقد کرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار