18528
۳۱ خرداد ۱۳۹۶
نویسنده ادبیات کودک و نوجوان خبر داد؛

انتشار رمانی بر اساس «گیلگمش» برای کودکان دبستانی

لیلا برزگر، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت و گویی پیرامون فعالیت های کنونی خود در سال جاری گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان برای کودکان دبستانی هستم که قادر به خواندن هستند و درکی از متن فارسی دارند زیرا کار ارجاع به کهن ترین داستان بشری یعنی گیلگمش دارد.

به گزارش کودک پرس، لیلا برزگر، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت و گویی پیرامون فعالیت های کنونی خود در سال جاری گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان برای کودکان دبستانی هستم که قادر به خواندن هستند و درکی از متن فارسی دارند زیرا کار ارجاع به کهن ترین داستان بشری یعنی گیلگمش دارد.

وی در ادامه افزود: شاکله اصلی رمان شکل گرفته و مشغول گسترش متن کار هستم. البته در حال تدوین مجموعه ای از داستان های کوتاه که از سال های ۸۰ تا ۹۵ نوشتم  هم هستم که توسط حسن محمودی در انتشارات نیماژ قرار است چاپ شود.

برزگر همچنین از تدوین کتاب کودک «دزد ماه» خبر داد و افزود: این اثر در انتشارات علمی و فرهنگی تصویرگری شده و در حال صفحه بندی هست؛ منتظر چاپ این عزیز هم هستم.

لیلا برزگر متولد ۱۳۵۵ شیراز ادبیات نمایشی خوانده و دو دهه است که داستان نویسی می کند. از سال ۷۴ داستان های او در صفحه ای که استاد امین فقیری هر دوشنبه  در روزنامه  در می آورد، چاپ شدند.

حاصل دورانی که ادبیات کودک و نوجوان کار می کرده، کتاب های منتشر شده: خاطرات موش کور، بیسیم چی کوچک، تارتن و آهنگ بیشه زار، خورشید زخمی است.

این در حالیست که سال گذشته از سوی برزگر کتاب «باغ وحش خانم ددت» و کتاب «ترن پیر خواب آلود» از سوی انتشارات سکو منتشر شدند.

به گزارش، داستان کوتاه های برزگر اغلب جوایزی مانند جایزه داستان کوتاه هدایت سال ۸۸، جشنواره متیل، نارنج و مهروماه کسب کرده اند.

منبع : مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار