موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
183367
۰۶ آبان ۱۳۹۷

تجلیل از مروجان ادبیات پایداری کودک و نوجوان در آستانه ۱۳ آبان

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رحیم نریمانی در این رابطه گفت: در آستانه سیزدهم آبان و فرا رسیدن چهلمین سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی در سیزدهم آبان 57، از جمعی از فعالان، پیشکسوتان و مروجان ادبیات کودک و نوجوان تجلیل می‌شوند.

وی افزود: در این مراسم میزبان جمعی از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود و مدیران ارشد فرهنگی کشور حضور خواهند داشت و از 10 نویسنده و 5 ناشر برتر و فعال تقدیر به عمل می‌آید.

نریمانی با تأکید بر اینکه ادبیات کودک و نوجوان نسبت به ادبیات بزرگسالان از اهمیت بالاتری برخوردار است گفت: کار ساختاری و ریشه‌ای و انتقال بین نسلی ارزش‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا با بکار گیری زبان مشترک و ملموس برای این سنین از درجه اهمیت بالایی برخوردار که است که امیدواریم مورد اهتمام جدی ناشران و نویسندگان این حوزه قرار گیرد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید افزود: قدردانی از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت و حمایت معنوی از خادمان عرصه فرهنگ پایداری، رویه تعامل با ناشران و نویسندگان ادبیات پایداری، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب و مجلات از برنامه‌های این از مهم‌ترین برنامه‌های نشر شاهد است.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار