موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
18020
۲۵ خرداد ۱۳۹۶

افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در دلوار

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان توسط باشگاه رنگین‌کمان کتاب در خانه قرآن ریحانه النبی(س) افتتاح شد. در آیین افتتاح این نمایشگاه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی است تا بازدید کنندگان در محدوده زمانی مشخص با کتاب ارتباط مستقیم برقرار کنند.

به گزارش کودک پرس، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان توسط باشگاه رنگین‌کمان کتاب در خانه قرآن ریحانه النبی(س) افتتاح شد. در آیین افتتاح این نمایشگاه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی است تا بازدید کنندگان در محدوده زمانی مشخص با کتاب ارتباط مستقیم برقرار کنند. حسین زارعی افزود: لذت مطالعه کردن اگر در کودکی در فرزندانمان نهادینه شود قطعاً در بزرگسالی کتاب در سبد خانوار جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. مسئول باشگاه کتابخوانی رنگین‌ کمان کتاب نیز گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و ویژه رده سنی کودک و نوجوان برپا است که تا پایان ماه مبارک همه‌روزه با تخفیف ۲۰ درصدی آماده بازدید علاقه‌مندان است. سمیه شیرکانی ادامه داد: حدود ۱۵۰۰ جلد کتاب با ۳۲۰ عنوان در معرض دید دوستداران کتاب قرار داده شده است.
وی با تشکر از همکاری مدیریت خانه قرآنی ریحانه النبی‌(س) شهر دلوار یادآور شد: از موارد قابل توجه این نمایشگاه چیدمان آن است که روی میزهای کوچک برای تسهیل در انتخاب و ارتباط مستقیم کودکان و نوجوانان با کتاب‌های منتخب خود است. شیرکانی افزود: عادت دادن فرزندانمان به انتخاب و خرید کتاب توسط خودشان، علاوه بر افزایش دانایی و اعتماد به‌نفس در آنها به شکل‌گیری و پایه‌گذاری عادات مثبت از جمله ترویج فرهنگ مطالعه می‌انجامد.

منبع : روزنامه اطلاعات

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار