179884
۱۵ مهر ۱۳۹۷

برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان مرند

به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی و تشویق جامعه به مطالعه جلسه برگزاری کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در نشست وبژه ی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان که با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان مرند برگزار شد، فرجی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کتابخانه های عمومی در جهت گسترش فرهنگ مطالعه در سه شهرستان ، از راه اندازی کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.

 وی با اعلام اینکه در سال های گذشته نیز شهرستان  مرند در جام باشگاه های کتابخوانی  کودک و نوجوان  حضور داشت ، افزود: در اجرای این طرح ،شهرستانی موفق است که ایده های جدید و متنوعی جهت تقویت فرهنگ مطالعه ارائه داده باشد.

فرجی ادامه داد: هدف از برگزاری جام باشگاهها ی کودک و نوجوان، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه ،گسترش فرهنگ خرید کتاب و مراجعه به کتابخانه های عمومی و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مطالعه است.

 وی به برگزاری جشنواره آنالار ناغیل لاری و آتالار سوزلری اشاره کرد و افزود : مقدمات برگزاری این جشنواره با همکاری ادارات بهزیستی ، شبکه بهداشت ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و سرای مهر مرند در حال بررسی است و هدف از آن آشنایی جامعه با ادبیات شفاهی شهرستان و جمع آوری و تالیف قصه های قدیمی در قالب یک کتاب و نگهداری آن برای نسل های آینده است.

در این جلسه اعضای جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان مرند به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مربوط به نحوه برگزاری و تشکیل باشگاه ها پرداختند و پیرامون گسترش راه های همکاری و برگزاری هرچه بهتر آن مطالبی ارائه دادند. 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار