موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
17941
۲۳ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه نوجوانان علاقه مند به عرصه خبرنگاری؛

فراخوان جذب خبرنگار نوجوان برای جشنواره فیلم کودک

به گزارش کودک پرس، هادی نباتی نژاد ادامه داد: نسل نوجوان ما باید در همین ایام آموزش های لازم جهت ورود به عرصه های فرهنگی را داشته باشد تا در آینده این فرهیختگان بتوانند در مدیریت امور کشور نقش موثر و پویایی داشته باشند. وی در ادامه به حرفه خبرنگاری اشاره نمود و اظهار داشت: […]

به گزارش کودک پرس، هادی نباتی نژاد ادامه داد: نسل نوجوان ما باید در همین ایام آموزش های لازم جهت ورود به عرصه های فرهنگی را داشته باشد تا در آینده این فرهیختگان بتوانند در مدیریت امور کشور نقش موثر و پویایی داشته باشند.
وی در ادامه به حرفه خبرنگاری اشاره نمود و اظهار داشت: حرکت در مسیر آموزش فن خبر و خبرنگاری می تواند ذهن نوجوانان را پویا نماید از همین رو در نظر داریم در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از طریق خبرگزاری ایمنا جذب خبرنگار برای این جشنواره داشته باشیم.
وی به تفاوت این دوره با دوره های پیشتر اشاره کرد و گفت: در این دوره متولی جذب خبرنگاران نوجوان است تا پس از اتمام دوره جشنواره خبرنگاران برتر به عنوان خبرنگار محله ایمنا انتخاب و با آنان فرایند تهیه خبر را پیش برده و تنها از این نیروهای خلاق و پویا در یک مناسبت خاص بهره نبریم.
نباتی نژاد در ادامه به شرایط جذب خبرنگاران در مرحله نخست نیز اشاره کرد و گفت: در گام نخست از طریق آزمون این خبرنگاران انتخاب خواهند شد و پس از آن با گذراندن دوره های آموزشی راهی جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهند شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان به شرایط ثبت نام نیز اشاره ای داشت و گفت: رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال برای این جشنواره انتخاب شده است. وی به شرایط این جشنواره برای پذیرش فرزندان خانواده شهدای مدافع حرم و کودکان معلول نیز اشاره کرد و گفت: این فرزندان جهت ثبت نام و حضور در جشنواره از سهمیه جداگانه ای برخوردار هستند. نباتی نژاد خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس میدان امام حسین، خیابان طالقانی، پارکینگ طالقانی، مجتمع رسانه ای شهرداری اصفهان، طبقه سوم، اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری از ساعت ۹ الی ۱۸ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار