248477
۱۶ مهر ۱۴۰۲
محمدعلی احمدی

جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان بستری برای شناسایی ظرفیت کودکان است

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان بستری برای شناسایی ظرفیت‌های کودکان و ارتقا آن‌ها است، گفت: ما باید تلاش کنیم تا به همه‌ی ابعاد شخصیتی کودکان کمک شود،‌ که یکی از موضوعات مورد توجه هنر است.

به گزارش کودک پرس ، فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان بستری برای شناسایی ظرفیت‌های کودکان و ارتقا آن‌ها است، گفت: ما باید تلاش کنیم تا به همه‌ی ابعاد شخصیتی کودکان کمک شود،‌ که یکی از موضوعات مورد توجه هنر است.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درباره اصلی‌ترین وظیفه فرماندار یک شهر در برابر نیازهای کودکان، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا به همه ابعاد شخصیتی کودکان کمک شود و در این راستا یکی از موضوعات مورد توجه هنر است یعنی باید سعی کنیم تا به موضوعات هنری توجه بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در واقع بستری برای شناسایی ظرفیت‌های کودکان و ارتقا آن‌ها است، افزود: به غیر از برگزاری یک جشنواره برای شادی کودکان، محیط‌خانه یکی از محل‌های خوبی است که می‌توان، شادی را برای رفاه کودکان در آن افزایش داد.

فرماندار اصفهان نقش پدر و مادر و معلمان در افزایش شادی کودکان را بسیار بالا دانست و گفت: همچنین فضای مدرسه، شهر، محیط‌های مختلف ورزشی و هنری می‌توانند بستری برای شادابی کودکان باشند البته که خود کودکان شاد هستند و جامعه را شاد خواهند کرد اما در مجموع بهترین نقطه قوت شهر اصفهان برای برقراری شادی و نشاط در بین کودکان پتانسیل خود کودکان و خانواده‌ها است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار