موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
17672
۱۶ خرداد ۱۳۹۶

پایان داوری آثار جشنواره‌ بین المللی امام‌ رضا (ع)

از مجموع 488 اثر رسیده به دبیرخانه استانی 40 اثر در قالب کاردستی، 62 اثر نشریه نگاری، 66 اثر کتاب‌سازی، 174 اثر داستان‌نویسی و 96 اثر شعر‌سرایی، 19 اثر پویانمایی، 31 اثر سرود را شامل می‌شود که تعداد 20درصد آثار برگزیده هر بخش پس از داوری و ارزیابی نهایی به دبیرخانه‌ی مرکزی ارسال ‌شد.

به گزارش کودک پرس، نزهت شیخ‌زاده کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره رضوی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین جشنواره رضوی، با هدف توسعه مفاهیم دینی و فرهنگ رضوی، بهره‌گیری از فرهنگ اسلامی به‌ویژه معارف رضوی و توجه به سیره اخلاقی امام رضا(ع) بین کودکان و نوجوانان در قالب هشت رشته کتابسازی، نشریه‌نگاری، کاردستی، سرود، پویانمایی، شعرسرایی ، داستان‌نویسی و قصه‌گویی برگزار می‌شود .

رابط جشنواره رضوی استان خراسان رضوی، ضمن تقدیر از تلاش داوران استانی گفت: در این دوره از جشنواره، علاوه بر شرکت‌کنندگان کانونی در بخش آزاد نیز دانش‌آموزان مدارس شهری و روستایی شرکت کردند و هیات داوران دبیرخانه‌ استانی جشنواره، پس از بررسی بیش از 488 اثر با حضور 1027 نفر شرکت‌کننده که 392 مخاطب کودک و 635مخاطب نوجوان را در بر داشت، برگزید‌گان استانی خود را معرفی کرد.

شیخ‌زاده همچنین اظهار داشت: از مجموع 488 اثر رسیده به دبیرخانه استانی 40 اثر در قالب کاردستی، 62 اثر نشریه نگاری، 66 اثر کتاب‌سازی، 174 اثر داستان‌نویسی و 96 اثر شعر‌سرایی، 19 اثر پویانمایی، 31 اثر سرود را شامل می‌شود که تعداد 20درصد آثار برگزیده هر بخش پس از داوری و ارزیابی نهایی به دبیرخانه‌ی مرکزی ارسال ‌شد.
جواد محقق نیشابوری مدیرکل استان نیز در بازدید خود از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره رضوی استان گفت: هدف ما از برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، آشنا کردن کودکان و نوجوانان با معارف رضوی و سیره معصومین و ترویج فرهنگ رضوی است.
شایان ذکر است آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش کودک و نوجوان، هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

منبع : روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار