252479
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
کودکان فرهنگی

تولید ۴ سرود قرآنی ویژه ماه رمضان به همت گروه سرود سفیران کریمه

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از تولید چهار سرود با موضوع انس با قرآن کریم ویژه ماه رمضان در مرکز نوجوانان فاطمی خبر داد و گفت: «قرآن می‌خونم»، «مع الثقلین»، «عطر عاشقی» و «زندگی با قرآن» نام‌های سرودهایی است که به همت گروه سرود سفیران کریمه(س) تهیه شده است.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام والسملمین مرتضی جعفری، مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: گروه سرود سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) زیر نظر مرکز نوجوانان فاطمی واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت، چهار نماهنگ قرآنی برای ماه مبارک رمضان تولید کرده است.

وی افزود: «قرآن می‌خونم»، «مع الثقلین»، «عطر عاشقی» و «زندگی با قرآن» چهار سرودی است که به همت گروه سرود سفیران کریمه(س) ویژه ماه مبارک رمضان امسال تهیه شده و مورد استقبال شبکه‌های مختلف رسانه ملی قرار گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موضوع محوری در هر چهار سرود تولید شده انس با قرآن کریم و اهل‌ بیت(ع) است که در قالب نماهنگ با اجرای نوجوانان فاطمی تصویربرداری شده است.

وی گفت: گروه سرود سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) در مناسبت‌های متعدد طول سال سرود‌های مختلفی با موضوعات دینی تولید می‌کند و از گروه‌های برتر کشور محسوب می‌شود؛ همچنین گروه سرود سفیران کریمه در طول ماه مبارک رمضان این سرود‌ها را به‌صورت زنده در مدارس، مساجد و برنامه‌های مختلف دیگر اجرا کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار