174374
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام:

نسل جوان و نوجوان درک شفافی از واقعیت‌های دوران جنگ تحمیلی ندارند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: نسل جوان و نوجوان کنونی درک شفافی از واقعیت‌های دوران جنگ تحمیلی ندارند پس باید در جهت معرفی آن دستاوردها تلاش کنیم.

به گزارش کودک پرس ، مریم شادیوند در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس اظهار کرد: باید چالش ها ، سختی ها و مشکلات آن دوران رابا ظرافت و دقت نظر همراه با واقعیت نگری برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان که هیچ درک درست و شفافی از زمان جنگ ندارند، تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: کوتاهی در این زمینه باعث تغییر ذهنیت و نگاه این نسل نسبت به جنگ شده و گرایش آنها به سمت تفکرات و الگوهای غربی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام اضافه کرد: نباید دفاع مقدس را جناحی، سیاسی و حزبی کرد ، رشادت های ملت ایران در دفاع مقدس متعلق به همه اقشار، گروه ها و جناح هاست و همگان در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و نشر آن برای نسل کنونی و نسل های آتی نقش و وظیفه ای خطیر بر عهده دارند.

شادی وند گفت: زنان و کودکان کشته شده در جنگ در همه جای دنیا سند مظلومیت و افتخار آن جامعه هستند و در ایران اسلامی و استان ایلام نیز جمعیت قابل توجهی از زنان و بچه های خردسال به دست دژخیمان صدام کشته شدند.

 

استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزار شهید ، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده تقدیم آرمان های نظام کرده است.

 

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار