250822
۲۵ دی ۱۴۰۲
یداله تناور

پنج قسمت اول پویانمایی مادر کونیکو آماده شد

پویانمایی ۲۶ قسمتی مادر کونیکو برای آشنایی مخاطب کودک و نوجوان با زندگی یک مادر شهید (مرحوم سبا بابایی، مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس) ساخته می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، یداله تناور تهیه کننده و کارگردان، از آماده سازی کامل پنج قسمت پویانمایی مادر کونیکو برای پخش خبر داد.

به گفته این کارگردان، پویانمایی مادر کونیکو با الهام از کتاب مهاجر سرزمین آفتاب نوشته حمید حسام و مسعود امیرخانی ساخته می‌شود. اثری که روایتگر فراز‌هایی از زندگی کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس محمد بابایی است.

تناور در این باره گفت: روایت قصه از تولد و کودکی این بانو و همزمانی اش با جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و پس از آن به ماجرای آشنایی اش با همسر، تشرف به دین اسلام، مهاجرت به ایران و اعزام فرزندش به جبهه و سایر فعالیت‌های فرهنگی او خواهیم پرداخت.

این پویانمایی با تکنیک کمیک موشن، در ۲۶ قسمت چهار دقیقه‌ای ساخته و تا بهار سال آینده همه قسمت‌های آن آماده می‌شود. پخش احتمالی این اثر اقتباسی، همزمان با سالگرد درگذشت خانم کونیکو یامامورا (سبا بابایی) خواهد بود. «کونیکو یامامورا» تیرماه سال گذشته به علت ضایعه تنفسی در بیمارستان «خاتم‌الانبیا» تهران درگذشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار