173757
۱۰ شهریور ۱۳۹۷
همزمان با دهه ولایت:

برگزاری همایش نورالهدی ویژه مخاطبان دختر در حرم رضوی

همزمان با دهه ولایت نخستین همایش نورالهدی ویژه مخاطبان دختر جوان و نوجوان به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این همایش با حضور 1600 نفر از مخاطبان دختر جوان و نوجوان سامانه برگزاری همایش نورالهدی ویژه مخاطبان دختر در حرم رضوی نورالهدی به میزبانی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در محل تالار قدس كتابخانه مركزي حرم مطهر امام هشتم(علیه‌السلام) برگزار شد.

در همایش نورالهدی مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن تشکر از حضور مخاطبان سامانه نورالهدی به ارائه گزارشی درباره فعالیت‎های این سامانه پرداخت و اظهار کرد: مبنای فعالیت‌های این سامانه ترویج معارف دینی و فرهنگ رضوی در بین جوانان و نوجوانان است.

 

هاشمی گفت: هدف اصلی برگزاری همایش‎ها و مسابقات، حضور مخاطبان در جمع خانواده و استفاده از تجارب نسل‎های گذشته و به تصویر کشیدن موفقیت‌ها و راهکارهای راهبردی در زندگی جوانان و نوجوانان است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‎های گسترده فرهنگی سامانه نورالهدی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ارسال رایگان نشریات نورالهدی به سراسر کشور، ارسال رایگان کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، قرعه کشی و اهدا جوایز، ارسال محصولات فرهنگی چند رسانه‌ای و برگزاری نمایشگاه از آثار مخاطبان نورالهدی در قالب‌های متنوع نقاشی، دلنوشته، عکس و داستان را از جمله فعالیت‌های این سامانه برشمرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار