248676
۲۲ مهر ۱۴۰۲
همایش پونی‌سواری

همایش پونی‌سواری کودکانه کشور برگزار شد

بزرگترین رویداد آموزش و سرگرمی پونی سواری کشور با شرکت ۶۴ سوارکار زیر ١٠ سال، صبح پنجشنبه در مجموعه‌ی سوارکاری آیلند برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، بزرگترین رویداد آموزش و سرگرمی پونی سواری کشور با شرکت ۶۴ سوارکار زیر ١٠ سال، صبح پنجشنبه در مجموعه‌ی سوارکاری آیلند برگزار شد.

۶۴ سوارکار حدودا ده ساله، از استان‌های تهران، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در مسیرهای ایمن، جذاب و هدفمند سوارکاری که تمامی موانع آن ها بر اساس مسیرهای استاندارد جهانی الگو گرفته و طراحی شده بود، در کنار هم در یک رویداد شادمانه غیررقابتی، تمرین پونی‌سواری داشتند؛ رویدادی که همه‌ی شرکت کنندگانش، قهرمان بودند.

بچه‌هایی که در این رویداد در کنار خانواده‌های‌شان یک روز در کنار اسب بودن، بازی، ورزش و رقابت سالم را تجربه کردند. رویدادی که هدف از برگزاری‌اش، آشنایی آینده سازان سوارکاری کشور با مسابقات سوارکاری، نظم، صبر و احترام به یکدیگر بود.

اگرچه در کنار این هدف، این کودکان مهارت‌های مورد نیاز مثل تعادل، خودحفاظتی، کنترل هیجان، تنظیم انرژی، مهارت‌های ظریف دست و هماهنگی مغز و عصب و عضله را بارها طی مسیر، آموزش دیدند و کیفیت فعالیت‌شان توسط داوران و اساتید برجسته سوارکاری کشور ارزیابی و خطاهای احتمالی شان برطرف می‌شد.

عزت‌الله وجدانی، مربی، پیشکسوت و رکورد دار پرش با اسب ایران که ریاست کمیته‌ی پونی‌سواری فدراسیون سوارکاری را بر عهده دارد؛ به همراه امیر هوشنگ پریدار، تولیدکننده‌ی اسبچه خزر(کاسپین) و همچنین دو قهرمان رده‌ی سنی نوجوانان کشور یعنی متین رحیمی قهرمان پرش با اسب و سارا پورعظیما قهرمان درساژ کشور نیز به کودکان سوارکار در طول این رقابت، قهرمانانه کمک می‌کردند تا آنها از همین رویداد، نخستین تجربه‌ خوبی را برای بدل شدن به قهرمانان فردای سوارکاری کشور، مشق کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار