173483
۰۷ شهریور ۱۳۹۷

آزادی مشروط معلم خشن آمریکایی که کودکان را با چاقو تهدید می‌کرد

معلم پیش دبستانی در ایالت نیوجرسی آمریکا که دو کودک را تهدید به قطع انگشتان دست با چاقو کرده بود، آزادی مشروط دریافت کرد.

به گزارش کودک پرس ، مربی پیش دبستانی در ایالت نیوجرسی که دو کودک چهار ساله را تهدید به قطع انگشتان دست کرده بود، پیشنهاد آزادی مشروط دریافت کرد. او دیگر نمی‌تواند در بخش مراقبت از کودکان کار کند.

بنا به گزارش نیویورک دیلی نیوز، در 28 فوریه سال میلادی جاری این فرد در یکی از مراکز نگهداری و آموزش کودکان در نیوجرسی برای فرمانپذیری دو کودک چهارساله، چاقو را بر روی دستان آنها قرار داد و تهدید کرد اگر آنها به بی‌نظمی خود ادامه بدهند انگشتان آنها را قطع کرده و دور می‌اندازد!

 

پس از آنکه یکی از این کودکان ماجرا را به والدین خود اطلاع داد، پدر و مادرش با واحد تحقیقات سوء رفتار با کودکان  تماس گرفته و آنها را در جریان این حادثه قرار دادند. با این حال این معلم 64 ساله تنها متهم به بدرفتاری با کودکان شد و اتهام استفاده از چاقو علیه کودکان درباره او مطرح نشد.

بنا به گزارش نیویورک دیلی نیوز، یکی از کارمندان این مرکز  گفته کودکان درباره تهدید با چاقو را تائید کرد.

پدر یکی از کودکان گفت که پسر او همواره پر از شور و هیجان بوده اما از این حادثه آسیب دیده است و تمایلی به صحبت درباره آن ندارد. او گفت: به محض اینکه کنار او می‌نشینیم و می‌خواهیم با او صحبت کنیم به اتاق دیگری می‌رود.

 

 

دفتر دادستانی دادگاه عالی شهر یونیون اعلام کرد این  مربی در 22 اوت در دادگاه عالی شهر یونیون به دو مورد سوء‌رفتار درجه چهار در قبال کودکان متهم شد. همچنین این فرد موافقت کرده است تا دیگر در بخش مرتبط با مراقبت از کودکان فعالیت نداشته باشد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار