168710
۱۰ مرداد ۱۳۹۷
داودبیگی خبر داد:

تجلیل از مکبرین نوجوان کانون‌های مساجد خرم‌دره

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: از مکبرین نوجوان کانون فرهنگی و هنری برخی از مساجد شهرستان تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، ایرج داودبیگی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در حاشیه‌ تجلیل از مکبرین جوان و نوجوان کانون‌ حاتم این شهرستان، اظهار کرد: این تجلیل‌ها با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در نوجوانان برای گرایش به سمت آموزه‌های دینی و ترویج و توسعه آیین‌ها و مناسک دینی مذهبی برگزار شد .

وی تصریح کرد: طی این مراسم از ۴ مکبر نوجوان محمد صالح جعفری، امیرعباس عباسی، ابوالفضل مردانی و امیرحسین مردانی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

داود بیگی از فعالیت ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان خرم‌دره خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۹ کانون در مناطق روستایی و ۱۱ کانون نیز در شهر خرم‌دره مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات منسجم برای جذب جوانان به مساجد، عنوان کرد: مساجد کانون مبارزه با تهاجمات فرهنگی هستند.

این مسئول یادآور شد: کانون‌های فرهنگی هنری نیز به سهم خود نقش موثری در حوزه فرهنگ شهرستان ایفا می‌کنند و با توجه به کارکردهای مثبت این کانون‌ها باید توجه جدی به آنها وجود داشته باشد‌.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار