168058
۰۷ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

۱۰۰تنیسور نوجوان در سمنان رقابت کردند/ تقدیر از نفرات برتر

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، از برگزاری مسابقات ملی تنیس نوجوانان در سمنان خبر داد و گفت: ۱۰۰ تنیسور نوجوان از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد فتاحی در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری تنیس در بخش نوجوانان به میزبانی مجتمع ورزشی تختی سمنان، ضمن بیان اینکه این رقابت‌ها در سه رده سنی ویژه پسران نوجوان کشور برگزار شد، تأکید کرد: ۱۰۰ بازیکن از ۱۶ استان کشور در این رقابت‌های سه‌روزه حضور داشتند.

وی افزود: در این رقابت‌ها نوجوانان تنیسور از استان‌های فارس، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، خوزستان، سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، خراسان رضوی و ایلام باهم به رقابت پرداختند و چهره نفرات برتر در سه رده سنی مشخص شد.

 

قهرمانی نظری در دو رده سنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، گفت: این مسابقات در سه رده شامل زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال برگزار شد که در رده سنی زیر ۱۰ سال مانی مولا عسگری از تهران قهرمان شد و رادین فهیمی از البرز به مقام دوم دست‌یافت همچنین آیریک عابدین زاده از تهران و مانی کاردان از مازندران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

فتاحی بیان کرد: آرتین نظری از تهران قهرمان رده سنی زیر ۱۲ سال کشور در رشته تنیس شد و مقام دوم در این رده به سام پازوکی از مازندران و مقام سوم مشترک به آرین خاوری از تهران و آنیک یوسفیان از کرمانشاه رسید.

 

وی افزود: در رده زیر ۱۴ سال نیز آرتین نظری از تهران مقام نخست و مبین اکبرپور از مازندران مقام دوم را کسب کرد و امیرعلی بی‌طرف و صدرا وزیری از استان قم، سوم مشترک شدند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار