162767
۰۹ تیر ۱۳۹۷

ثبت‌نام ۴۰۰نفر قرآن آموز در جامعه القرآن کریم اراک

مدیر شعبه خردسالان جامعه القرآن کریم اراک گفت: از ثبت نام ۴۰۰نفر قرآن آموز خردسال و نوجوان در رشته‌های مختلف قرآن کریم در این مرکز در ترم تابستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، لیلا بیرامی، مدیر جامعه القرآن کریم اراک از ثبت نام 400نفر خردسال و نوجوان در رشته های مختلف قرآن کریم در این مرکز خبر داد و گفت: این تعداد قرآن آموز در رشته های حفظ موضوعی(اشاره)، رواخوانی، تجوید، حفظ و کلاس های خلاقیت شامل چرتکه، زبان، بازی و نقاشی در ۳۰کلاس در ترم تابستان از آموزش های این مرکز بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه کلاس های دختران و پسران در همه رشته ها به صورت مجزا برگزار می شود، است، افزود: جامعه القرآن از قران آموزان در رشته حفظ موضوعی از 4 ساله ها، در رشته روخوانی 4 ونیم و 5ساله ها، تجوید و حفظ 6تا 12 ساله و در رشته خلاقیت 3 و 4 ساله ها را ثبت می کند.

 

بیرامی تصریح کرد: موسسه جامعة‌القرآن زیر نظر حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی از بهمن سال ۸۲ در اراک آغاز بکار کرد، این مرکز قرآنی توانسته با بکارگیری مربیان در زمینه حفظ، اشاره، حفظ موضوعی، بیان آیات و احادیث کاربردی، روخوانی و روانخوانی، تجوید برای سنین خردسال و کلاس‌های حفظ برای افراد بالای ده جزء و… دوره برگزار کند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار