158070
۰۹ خرداد ۱۳۹۷
قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام در ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی در مدارس از فردا

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی از برپایی ۱۵۳۳پایگاه تابستانی در مدارس کشور خبر داد و گفت: ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانی از فردا آغاز می‌شود تا ۲۱ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، محمد روشنی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی از برپایی 1533 پایگاه تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کسب مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و عمومی به آنان خبر داد.

وی در توضیح بیشتر آموزش‌های صورت گرفته در این پایگاه‌ها گفت: سعی داریم در این مدت با استفاده از مربیان مجرب تشکیلاتی، دانش‌آموزان را با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی شامل معرفتی، فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت‌بدنی و مهارت امداد و نجات و اجتماعی و محیط زیستی آشنا کنیم.

روشنی زمان ثبت‌نام در این پایگاه‌ها را 10 تا 21 خرداد اعلام کرد و افزود: این پایگاه‌ها از اول تیرماه تا 31 مرداد ماه به مدت 8 هفته در مدارس منتخب که واجد شرایط ذکر شده در شیوه‌نامه هستند، فعال بوده و برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌های مهارت تشکیلاتی صادر می‌شود.‌

 

وی در توضیح شهریه این کلاس‌ها گفت: شهریه این کلاس‌ها بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده است که هزینه مربوطه با مشارکت اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار