153949
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ستايش؛ اعجوبه تکواندوی پرند/ از حفظ قرآن تا نایب‌قهرمانی لیگ برتر

ستايش نوجوان ١٠ساله پرندی است كه موفق شده با درخشش در لیگ برتر تکواندو به عضویت تیم ملی درآید.

به گزارش کودک پرس ، ستایش حسنی نوجوان ١٠ساله پرندی است که موفق شده در وزن 36 کیلوگرم به عضویت تیم ملی تکواندو دست آورد و در تمرینات اردونشینان تهران که اکنون در حال برگزاری است، حضور یابد.

وی اکنون در کلاس چهارم مدرسه تزکیه پرند مشغول به تحصیل است و با موفقیت‌هایی که در لیگ برتر تکواندو و المپیاد ورزشی تهران در وزن 36 کیلوگرم به‌دست آورده است توانسته رنکینگ 7 را کسب کند و نایب قهرمان لیگ برتر شود.

 

 

ستایش که از سال ٩٠ ساکن فاز یک پرند است تکواندو را بهترین ورزش برای خودش توصیف می‌کند و می‌گوید: تجهیزات کاملی و ایمنی در ورزش تکواندو و مبارزات آن وجود دارد، به همین دلیل تکواندو را به‌عنوان ورزش خودم انتخاب کردم، چراکه با تمرینات این ورزش هم سلامت جسمی خودم را تضمین کردم و هم به‌خاطر وسایل استاندارد مثل نقاب کمتر آسیب می‌بینم.

 

 

*رهبری شجاع داریم/ دشمنان جرأت حمله به ایران را ندارند

این ورزشکار نوجوان که حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم است، می‌افزاید: تلاش می‌کنم تا در مسابقات همیشه برتر باشم و با‌حضور در مسابقات بین‌المللی پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و مردم و رهبرم را خوشحال کنم؛ ایران رهبری قوی و شجاع دارد که اجازه نمی‌دهد دشمنان به کشور ما حمله کنند.

 

 

ستایش که سومین و آخرین فرزند خانواده است، ادامه می‌دهد: پدرم ورزشکار بوده و در رشته بوکس دارای مقام است، او مربی و حامی من بوده و از تمام محبت‌هایی که برای قهرمان‌شدن من داشته تشکر می‌کنم؛ بارها توانستم به مدال‌های مختلف دست‌یابم هرچند نباید لطف و همکاری که مدیر مدرسه تزکیه خانم قربانی را فراموش کنم، البته از زحمات خانم کشاورز از اساتید من در پرند و استاد عبدی‌فرد رئیس هیأت تکواندو رباط‌کریم تشکر فراوان دارم.

 

*شکست حریف پاکدشتی‌ام تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌

ستایش که با حضورش در ترکیب تیم تکواندو رباط‌کریم باعث شد این تیم در لیگ برتر سال گذشته به مقام دوم استان تهران دست یابد در وصف تلخ‌ترین رویداد ورزشی خودش می‌گوید: سال گذشته در پاکدشت برای کسب مدال طلا با یکی از تکواندوکاران این منطقه روبه‌رو شدم، جو استادیوم به‌نحوی بود که همه تماشاگران حریف پاکدشتی را یک‌صدا تشویق می‌کردند اما با‌وجود اینکه حریفم قبلاً طلای مسابقات استانی را تصاحب کرده بود موفق شدم او را ناک‌اوت کنم.

 

 

وی می‌افزاید: این پیروزی موجب شد که سالن یک‌صدا احساس ناراحتی خودشان از شکست همشهریان را نشان دهند؛ مدال طلا را که گرفتم متوجه نشدم چطور به خانه رسیدم اما فراموش نمی‌کنم پس از اینکه طلای مسابقات را گرفتم تشویق مردم و خانواده اشتیاق من به ورزش و کسب مدال‌های جهانی را دوچندان کرد، امیدوارم با‌حضور موفق در تیم ملی افتخارات بی‌شماری را برای پرند و کشورم به ارمغان آورم.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار