موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15355
۱۹ دی ۱۳۹۵

“اتل متل یه قصه” به دنا رسید

نمايش سريال ها و انيميشن هاي متنوع از بخش هاي" اتل متل يه قصه " است.

به گزارش کودک پرس، اتل متل یه قصه برنامه ای از سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای مخاطبان کودک شبکه دنا که با هدف بالا بردن سطح آگاهی کودکان تهیه و پخش می شود.

” اتل متل يه قصه ” روزهاي يكشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه وجمعه از ساعت 17:00 به مدت 60دقيقه  به صورت ضبطي در فضايي متنوع و شاد به روي آنتن شبكه دنا مي رود.

مجري بازيگر در اين برنامه سعي خواهد داشت تا اطلاعات به روز و آموزش هاي لازم در زمينه هاي مختلف همچون نظم، تنبلي، شجاعت، ترس و … كه كودكان با آنها مواجه هستند را در قالب شعر، نمايش و سرود انتقال دهد.

نمايش سريال ها و انيميشن هاي متنوع از بخش هاي” اتل متل يه قصه ” است.

اجراي نمايش هاي جذاب با نقش آفريني عمو جنگلي، سنجاب و الاغ براي انتقال و آموزش مفاهيم و ارزش هاي موردنياز كودكان در اين برنامه در نظر گرفته شده است.

پخش موسيقي تصويرهاي متنوع از تفريح هاي دنياي كودكان در مكان ها و مراكز آموزشي مختلف، معرفي جاذبه هاي گردشگري همچون طبيعت زيبا و بي نظير كهگيلويه و بويراحمد، به شكل موزيكال و تصويري به همراه آوازهاي كودكانه از ديگر آيتم هاي « اتل متل يه قصه » است.

گفتگو با تماشاچيان حاضر در استوديو در مورد موضوع برنامه و برگزاري مسابقه تلفني براي مشاركت مخاطبان كودكي كه از خانه ي خود برنامه را دنبال مي كنند موجب تعامل هر چه بيشتر اين برنامه با كودكان شده است. در آيتم كارگاه خاله با اجراي خانم افسانه خليلي كارشناس برنامه ، ساخت كاردستي هاي جذاب با مواد بسيار ساده، ارزان ، دور ريختني  و در دسترس آموزش داده مي شود. در بخش”يار مهربان” كاراكتر عروسكي ” اتل متل يه قصه ” به معرفي كتاب هاي رده سني كودكان مي پردازد.

تهيه كننده اين برنامه محمدرضا فرهادي، كارگردان آن محمد حسن حسام فر، و نويسنده آن مريم تاج هستند.

 

 

منبع: صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار