موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
153026
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سرودهای رضوی کودکان و نوجوانان شنیده می‌شود

فراخوان مسابقه «سرود رضوی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، این مسابقه با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و… انتشار یافته است. شرکت‌کنندگان در دو گروه سنی ۷ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است: اشعار متناسب با سیره رضوی و موضوع جشنواره انتخاب شود. انتخاب موسیقی با شعر هماهنگی داشته باشد. استفاده از موسیقی زنده، ابزار، صداسازها رسانه‌های دیگر مانند نور، جلوه‌های ویژه، نمایش و استفاده از شیو‌ه‌های تلفیقی آزاد است.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.بر این اساس، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

 

فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار