موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
153020
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حوزویان پاسخگوی شبهات نسل نوجوان و جوان باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ساده به دست ما نرسیده است و باید از آن صیانت کرد، گفت: دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی‌دهند ایادی و تفاله‌های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) تسلط و دست اندازی کنند.

به گزارش کودک پرس ، آیت‌الله اسلامی علی اسلامی در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: طلبه در کنار تعلیم و تربیت وظایف دیگری نیز در جامعه دارد که آن ارتباط با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان که بتواند به شبهات آنها به خوبی پاسخگو باشد.

وی افزود: یک طلبه که ملبس به لباس روحانیت می‌شود بداند که رسالت بسیار سنگین وحساس داشته که باید از این فرصت به وجود آمده به نحو مطلوب و در جهت علم آموزی وتهذیب نفس وخودسازی بپردازد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز طلبه ادامه دهنده همان مسیری است که پیامبران الهی و ائمه معصومین(علیهم‌السلام) در گذشته پیمودند، اظهار کرد: ملبس شدن طلاب به لباس طلبگی افتخار بزرگی برای آنان و خانواده‌های آنان است و امروز در این جلسه مقدس شماری از ‏طلاب به درجه سربازی امام عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) مفتخر می‌شوند و از این جهت باید قدردان جایگاه خود باشند.
آیت‌الله اسلامی افزود: طلاب معمم شده باید توجه و اهتمام بیشتری به رعایت تقوا داشته باشند و این خصوصیت پر رنگ‌تر و قوی‌تر از دوران قبل از معمم شدن آنان باشد.

 

حوزه علمیه شهرستان تاکستان زنده است

امام جمعه تاکستان به وقایع دی ماه ۹۶ و هتک حرمت و تخریب این مدرسه که یادگار مرحوم آیت‌الله شالی است، توسط آشوبگران اشاره کرد و بیان کرد: متأسفانه در سال گذشته واقعه تلخ و جانسوزی از سوی عده‌ای آشوبگر و فتنه‌گر بر این مدرسه اعمال شد که شما می‌بینید که طلاب و اساتید با همان روحیه توانستند دروس خود را ادامه داده و امروز تعدادی از آنان نیز ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند؛ دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی‌دهند ایادی و تفاله‌های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) تسلط و دست اندازی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان از توجه جدی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و مدیریت حوزه علمیه قزوین که پس از حوادث دی ماه ۹۶، با اعزام نمایندگان خود توانستند روحیه مضاعفی به طلاب و اساتید این مدرسه بدهند، قدردانی کرد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار