موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1462
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

عضویت 28 هزار نفر در مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال بختیاری

عضویت 28 هزار نفر در 21 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش کودک پرس    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری گفت: سال گذشته 28 هزار کودک و نوجوان با عضویت در 21 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار از آموزش های این کانون بهره مند شدند.

فرزاد رحیمی افزود: همچنین 3 کتابخانه سیار در 64 روستا از توابع شهرستان های شهرکرد، بروجن، بن، کوهرنگ و کیار به 2 هزار و 100 نفر از کودکان و نوجوانان خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به فعالیت یک مرکز پستی کانون در استان اضافه کرد: اعضایی که نمی توانند به صورت حضوری در مراکز حاضر شوند بسته های کتاب به همراه فرم های مربوطه از طریق پست به درب منازلشان ارسال می شود.

رحیمی ادامه داد: یک هزار و 531 کودک و نوجوان در 47 روستای چهارمحال و بختیاری عضو کتابخانه پستی کانون هستند که در ماه حداقل یک کتاب دریافت می کنند.

وی از راه اندازی سینما و سالن های تئاتر کودک و نوجوان و خانه های نجوم در استان هم خبر داد و گفت: فیلم های متناسب با گروههای سنی هدف در این سالن ها به نمایش در می آید.

رحیمی افزود: مراکز فرهنگی هنری استان هم به تجهیزات مدرن علم نجوم مجهز می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 2 هزار نفر در طرح تابستانی اوقات فراغت امسال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شرکت داشته اند اظهار داشت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 2 برابر رشد را نشان می دهد.

محمد مردانی مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری هم گفت: هم اکنون 3 هزار و 500 زبان آموز در 3 مرکز کانون زبان استان در حال فراگیری زبان های خارجه هستند.

 

 

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار