143746
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

خطر سقوط تیم فوتبال نوجوانان صبای قم رفع شد

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با پیروزی برابر استقلال بوشهر در لیگ برتر این رده سنی باقی ماند.

به گزارش کودک پرس، دور گروهی رقابت‌های فوتبال دسته برتر نوجوانان باشگاه‌های شور روز جمعه به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتبال صبای قم توانست با پیروزی قاطع برابر حریف خود، بقای خود در لیگ برتر این رده سنی را مسجل کند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که امسال فصلی بحرانی را پشت سر گذاشته بود روز جمعه در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم استقلال بوشهر رفت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با این برد، بقای خود در لیگ برتر نوجوانان را قطعی کند. صبا در این بازی برای بقا در لیگ برتر محکوم به کسب پیروزی بود و در شرایطی که در این فصل هرگز و در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشده بود سرانجام در آخرین بازی خود طعم شیرین برد را چشید و توانست کابوس سقوط به دسته مناطق را به دست فراموشی بسپارد.

 

صبا در  مسابقات این فصل، در بازی‌های بسیاری با نتیجه مساوی زمین را ترک کرده بود و پر تساوی ترین تیم لیگ برتر نوجوانان بود اما عدد صفر مقابل تعداد پیروزی‌های این تیم، صبا را تا یک قدمی سقوط پیش برد و سرانجام رکورد منفی پیروز نشدن صبا در این رقابت‌ها شکست و صبا توانست در لیگ برتر باقی بماند.

امیر حسین قربانی، شهاب روح پرور، عرفان امیری، سجاد مستعد، علی اصغر پسندیده، امید دهقانی، هادی شیخی، محمد حسین خوانساری، مهدی تلخابی، مهدی اسماعیلی و علی اصغر صفایی یازده بازیکن تیم صبای قم برای پیروزی در این مسابقه برابر استقلال بوشهر بودند. محمد امید دهقانی، علی اصغر صفایی،مهدی خوشدل، سجاد مستعد (۲گل) گلزنان این بازی بودند.

 

این در حالی است که تیم قهرمان لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان قم در لیگ مناطق شرکت می‌کند و از لیگ مناطق ۴ تیم به لیگ برتر که صبا در آن حضور دارد صعود می‌کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار