143535
۱۰ اسفند ۱۳۹۶

رقابت ۲۴۰ هزار نفر در آزمون ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم

رئیس ستاد اجرایی آزمون‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شرکت۲۴۰ هزار نفر در آزمون ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی در آیین ابتدایی ششمین آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به شرکت 240 هزار نفر در آزمون ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم اظهار کرد: این افراد در بیش از 400 حوزه امتحانی در سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های گذشته عهده‌دار برگزاری این مسابقه بود ولی امسال سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این مسابقه همکاری داشتند.

 

رئیس ستاد اجرایی آزمون‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همکاری این دو دستگاه مؤثر واقع شد و افزایش دو برابری در تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقه قرآنی را شاهد بودیم ضمن تشکر از افراد دست‌اندرکار این مسابقه ابراز امیدواری کرد: کسانی که در طرح تربیت حافظان قرآن شرکت کردند بتوانند از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی بهره کافی را ببرند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار