141509
۰۲ اسفند ۱۳۹۶
روزنامه اينديپندنت منتشر کرد؛

آمار بی‌سابقه درباره سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس

انجمن ملی پيشگيری از سوء رفتار با کودکان از سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس گزارش داد که در انگليس در هر ۸ دقيقه يک کودک مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، رکورد سوء استفاده جنسي از کودکان در انگليس شکسته شد و اکنون در هر 8 دقيقه از يک کودک سوء استفاده جنسي مي شود.

روزنامه اينديپندنت نوشت انجمن ملي پيشگيري از سوء رفتار با کودکان ( The National Society for the Prevention of Cruelty to Children ) در انگليس هشدار داد آزاردهندگان جنسي کودکان اکنون به اينترنت روي آورده اند. به گزارش انجمن ملي پيشگيري از سوء رفتار با کودکان از حدود 65 هزار پرونده مربوط به سوء استفاده جنسي در سال 2017 ميلادي در انگليس حدود 200 مورد به سوء استفاده جنسي از نوزادان و کودکان کم تر از يک سال مربوط مي شود.

گاردين نوشت تجاوز جنسي، آزار جنسي، سوء استفاده جنسي از کودکان، از موارد مربوط به اين پرونده هاست اما سازمان هاي خيريه مربوط به کودکان در انگليس معتقدند آمار آزار جنسي کودکان در اين کشور به مراتب بيشتر است زيرا همه سوء استفاده هاي جنسي در انگليس به پليس گزارش نمي شود.

روزنامه اينديپندنت به نقل از انجمن ملي براي پيشگيري از سوء رفتار با کودکان در انگليس نوشت اکنون از هر 10 مورد سوء استفاده جنسي از کودکان در انگليس ، يک مورد از طريق اينترنت صورت مي گيرد. براساس گزارش اين مرکز خيريه ، در مقايسه با دو سال پيش ، پارسال 15 درصد بر شمار سوء استفاده جنسي از کودکان در انگليس افزوده شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار