138700
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
در جشن ۳۹ سالگی انقلاب برگزار شد؛

استقبال نسل چهارمی‌های گلستانی از دهه فجر انقلاب+ تصاویر

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامیان در سی و نهمین بهار انقلاب، به اجرای فعالیت‌ها متنوع با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش کودک پرس ، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامیان با همراهی و همکاری مدارس این شهر در سی و نهمین بهار انقلاب، به اجرای فعالیت‌ها متنوع با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و واقعه زمان انقلاب را با برنامه های متنوع و شاد برای دانش آموزان این شهر بازگو می کند.

کارگاه نقد ادبی کتاب خاطرات بچه های انقلاب از انتشارات کانون پرورش فکری، برپایی نمایشگاه جراید و نشریات زمان انقلاب و تصاویر مستند، کتاب های مرتبط با دانستنی های انقلاب اسلامی ایران، پرده خوانی و روز شمار انقلاب اسلامی، معرفی یاران و یاوران امام خمینی (ره) از بزنامه های این کانون بود.

 

کارگاه کاردستی های علمی با حضور دانش آموزان دختر نسیبه، دانستنی های انقلاب با حضور دانش آموزان پسر شهدا، کارگاه کاردستی با دورریختنی ها، قطعه نویسی با مفاهیم ایثار، شهادت در کارگاه ادبی مفاهیم باشکوه با حضور دانش آموزان شهیدکرمعلی یازرلو و معرفی شخصیت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های متنوع ایام الله دهه فجر در این کانون بود.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار