137835
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
حجت الاسلام غلامی مطرح کرد؛

برگزاری ۱۰۰ گفتمان انقلاب در استان لرستان

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تبیین و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و مقابله با توطئه‌های دشمن، ۱۰۰ گفتمان دینی با حضور مبلغان در جمع نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر پرداخت و عنوان کرد: با توجه به تشکیل کمیته هایی به منظور برگزاری باشکوه تر و هدفمند برنامه های دهه فجر، این سازمان مسؤول کمیته قرآنی است.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری برنامه های قرآنی در دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: در این حوزه 25 محفل انس با قرآن با حضور مبلغان و اساتید قرآنی در مناطق محروم استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را گسترش برنامه‌ های قرآنی و نهادینه سازی سبک زندگی دینی عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فعالیت مبغان بومی و غیر بومی در استان و به مناسبت دهه مبارک فجر یادآور شد: با استفاده از ظرفیت مبلغان ویژه برنامه هایی با محوریت جشن انقلاب، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و گفتمان‌های انقلابی برگزار می شود.

وی ابراز داشت: در این ایام 100 گفتمان دینی با محوریت تبیین گفتمان انقلاب پیش بینی شده است که با حضور مبلغان در مدارس و حوزه ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: در راستای برگزاری گفتمان های دینی مبلغان به تبیین و ترویج آرمان ها و اهداف انقلاب می پردازند و با نهادینه سازی سیره شهدا و الگو گیری از سبک زندگی بزرگان دین با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اقدام می کنند.

حجت الاسلام غلامی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، برکات و خدمات نظام برای مردم را از دیگر برنامه های مبلغان در دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: این امر با هدف بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم نسبت به استراتژی دشمن صورت می گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار