247775
۱۹ شهریور ۱۴۰۲
حفظ آثار دفاع مقدس

تولیدات حوزه کودک و نوجوان در زمینه انقلاب، دفاع مقدس و شهدا هدف‌گذاری شده است

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارکان مهم تعلیم و تربیت و منشأ برکات فراوان است، گفت: تولیدات حوزه کودک و نوجوان در زمینه انقلاب، دفاع مقدس و شهدا هدف‌گذاری شده است.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «حامد فاضلی کبریا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارکان مهم تعلیم و تربیت و منشأ برکات فراوان است، اظهار داشت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکمل تلاشی است که در آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلاب، دفاع مقدس و آموزه‌های معنوی و حماسی در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، توانمدسازی مربیان کانون در حوزه مفاهیم ارزشی انقلاب، گنجاندن مباحث دفاع مقدسی و مقاومت در فعالیت‌های کانون و تدوین کتاب دفاع مقدس و مقاومت در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه تولیدات حوزه کودک و نوجوان در زمینه انقلاب، دفاع مقدس و شهدا هدف‌گذاری شده است، تصریح کرد: ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متعلق به انقلاب، تعلیم و تربیت و نظام است و باید نسبت به انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس در این حوزه تلاش و مجاهدت صورت گیرد.

وی بر لزوم تقویت، همدلی و تعامل دو نهاد در نشر و ترویج مفاهیم دفاع مقدس و شهدا با محوریت کودکان و نوجوانان تأکید کرد و با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های هنری، ادبی و فرهنگی، ایستگاه نقاشی و مسابقات مختلف از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مشترک در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار