136519
۰۵ بهمن ۱۳۹۶

برپایی کارگاه آموزشی پروژه کوا (کودک و اینترنت ) در اردبیل

کارگاه آموزشی کوا(کودک و اینترنت) با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه استفاده از فضاهای مجازی در کانون عصمت اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش کودک پرس ، علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی استان اردبیل در ابتدای این کارگاه آموزشی با بیان اینکه امروزه شاهد افزایش تعداد کاربران صفحات فضای مجازی بخصوص در قشر کودکان و نوجوانان هستیم اظهار داشت: ضروری است تا این قشر آسیب پذیر و آینده ساز جامعه با انواع روش ها و قابلیت های فضاهای مجازی آشنا شوند.

وی بیان کرد: در همین جهت با مشارکت وزارت آموزش و پرورش؛ سازمان فنی اطلاعات و ارتباطات و پلیس فتای استان اردبیل کارگاه آموزشی دو روزه ای با شرکت 1200 دانش آموز دختر و پسر جهت آشنایی با انواع فضاهای مجازی برپا خواهد شد.

قهرمان طالع ادامه داد: این کارگاه در قالب دو بخش آموزشی و اجتماعی برگزار خواهد شد که در بخش آموزشی دانش آموزان با انواع رفتار های اصلاح شده و ایمن کاربران در فضاهای مجازی شناخت پیدا خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اهداف اجتماعی این کارگاه آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود افزود: در جهت افزایش سواد رسانه ای و پیشگیری از جرایم سایبری و همچنین بالا بردن بینش استفاده از انواع فضاهای مجازی آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار