133353
۲۰ دی ۱۳۹۶

تجلیل از قاریان محله سرآسیاب در «روز فرهنگ»

در سی و چهارمین ویژه برنامه «روز فرهنگ» قاریان نوجوان محله سرآسیاب منطقه ۱۴، پنجشنبه ۲۱ دی ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای اخلاق تجلیل می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، کاظم رحمانی رییس خانه قرآن منطقه ۱۴ با اشاره به اجرای سلسله برنامه‌های تکریم و قدردانی از خادمان، تلاشگران و نوآوران برتر قرآنی، فرهنگی و هنری این منطقه گفت: در سی‌وچهارمین برنامه «روز فرهنگ» از محمدرضا زاهدی و محمد مهدی امرالهی قاریان و حافظان قرآن کریم به پاس تلاش‌های قرآنی‌ تجلیل می‌شود.

رحمانی افزود: محمدرضا زاهدی متولد ۲۷ شهریور ۱۳۸۱در سن ۷ سالگی حفظ و قرائت قرآن را آغاز کرده و پس از سه سال در سن ۱۰ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شد. وی تاکنون در مسابقات متعددی موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است که از مهمترین آنها رتبه نخست مسابقات قرآن کشور در رشته قرائت تحقیق در سال ۹۴، رتبه اول قرائت تحقیق در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی علیه السلام در سال ۹۴، رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی علیه السلام در سال ۹۴ و رتبه های اول استان تهران در مسابقات متعدد را می‌توان نام برد.محمد مهدی امرالهی نیز قاری و حافظ ۱۰ جز قرآن کریم است.
وی افزود: در مراسم تجلیل از قاریان نوجوان محله سرآسیاب، علاوه بر آشنایی بیشتر با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آن‌ها و تلاوت قرآن کریم، لوح تقدیر مدیرفرهنگی هنری منطقه ۱۴ و هدایای فرهنگی به قاریان نوجوان اهدا می‌شود.
فرهنگ‌سرای اخلاق در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار