130084
۰۵ دی ۱۳۹۶

حضور فیلم کوتاه داستان «شکلات» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان کالیفرنیا

فیلم داستانی کوتاه «شکلات» از تولیدات حوزه هنری آذربایجان غربی، در ادامه موفقیتهای خود در عرصه جشنواره‌های بین‌المللی، به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان کالیفرنیا آمریکا و یازدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، فیلم داستانی کوتاه «شکلات» از تولیدات حوزه هنری آذربایجان غربی ، در ادامه موفقیتهای خود در عرصه جشنواره های بین المللی ،به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کالیفرنیا آمریکا و یازدهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.

«شکلات» داستان پسری هشت ساله بنام احمد در یک روستا به کارگردانی «مهدی حیدری» است که بیش از این نیز تندیس و جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی جشنواره بین المللی «زیر و پلاس» روسیه را کسب کرده و در بخش رقابتی چهل وهفتمین جشنواره بین المللی «رشد» به نمایندگی از آذربایجان غربی  و جشنواره فیلم کوتاه هندوستان حضور داشت.

 شکلات با ایفای نقش رحیم پیرزاد، پرور ضیاء حسینی و حمیدرضا مصطفایی طی مدت 15 دقیقه در سال 1395 در روستای ولدیان خوی فیلمبرداری شده است.
 جشنوراه بین المللی فیلم کودک و نوجوانان کالیفرنیا آمریکا در دهمین دوره خود با حضور بیش از پنج هزار فیلم از سراسر جهان و انتخاب 40 فیلم در بخش کوتاه داستانی جهت رقابت با یکدیگر طی 17 نوامبر سال 2018 میلادی (آبان 1397 شمسی)در کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار