129621
۰۴ دی ۱۳۹۶
رئیس هیئت تکواندو خراسان شمالی:

تکواندوکار نوجوان خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیئت تکواندو خراسان شمالی گفت: بعد از فرشاد عصمتی، به‌تازگی عرفان قدیمی تکواندوکار نوجوان استان به دلیل بازی‌های درخشانی که در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به نمایش گذاشت، به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی آریان گفت: امسال بعد از فرشاد عصمتی که در رده سنی نونهالان به اردوی تیم ملی دعوت شد، به‌تازگی آقای عرفان قدیمی، تکواندوکار نوجوان استان در وزن 4 به اردوی تیم ملی دعوت‌شده است.

رئیس هیئت تکواندو خراسان شمالی در ادامه افزود: بعد از دعوت تکواندوکاران به اردوی تیم ملی و حضور در اردو، مجدد یک مسابقه نهایی در انتهای اردو برگزار می‌شود و نفر اول هر وزن به عضویت تیم ملی درخواهد آمد و به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

وی در توضیح فعالیت‌های تکواندوکار قدیمی بیان کرد: آقای قدیمی از تکواندوکاران بسیار بااستعداد و مستعد استان محسوب می‌شود و در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور نیز نتایج خوبی را کسب کرد و در مرحله پای فینال تنها با اختلاف یک امتیاز از رقیب البرزی که طلای این وزن را نیز تصاحب کرد، شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت اما به دلیل بازی‌های خوبی که ارائه داد از سمت کمیته فنی مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شد.

 

 

آریان همچنین گفت: قدیمی به دلیل همین درخششی که در این رقابت‌ها داشت علاوه بر دعوت به اردوی تیم ملی، دعوت به چند تیم لیگ برتری نوجوانان کشور نیز شد تا در مسابقات لیگ حاضر باشد و با توجه به ارزیابی‌هایی که از تیم‌ها انجام دادیم درنهایت قرارداد تکواندوکار قدیمی با تیم سونیا تهران بسته شد.

رئیس هیئت تکواندو خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: این دعوت‌ها به اردوهای تیم ملی نشان از این مسئله دارد که تکواندوکاران استان به خودباوری رسیده‌اند و این ظرفیت و پتانسیل در تکواندو استان وجود دارد تا در مجامع کشوری و بین‌المللی حاضر باشند و برای استان افتخارآفرینی کنند.

 

آریان با اشاره به ضعف امکانات استان و نبود سالن تکواندو، افزود: باوجوداین نبودها و کمبودها ورزشکاران استان خوش درخشیده‌اند و این نشان می‌دهد اگر امکانات و حداقل، سالن اختصاصی در اختیار تکواندوکاران استان قرار گیرد قطعاً موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

وی، کسب سکوهای کشوری، دعوت شدن به اردوی تیم ملی و عضویت در تیم ملی و حضور در مجامع بین‌المللی را سه هدف و گام تکواندو استان برشمرد که دو گام اول محقق شده و امید است گام سوم نیز باهمت تکواندوکاران استان، مربیان و حمایت مسئولان محقق شود.

 

آریان در پایان از خانم تهمینه توزی به‌عنوان تکواندوکار استان که در مسابقات لیگ برتر پومسه کشور در تیم شهرداری زنجان حضور دارد نام برد و افزود: لیگ پومسه یا همان اجرای فرم است و خانم توزی در رده سنی نوجوانان برای تیم شهرداری زنجان بازی کرده است که این تیم نیز رتبه دوم تیمی را در این لیگ به دست آورد.

لازم به ذکر است که مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی در تاریخ 11 دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است هیئت تکواندو استان با 3 هزار ورزشکار ثبت‌شده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون متأسفانه هنوز از داشتن سالن محروم است و البته بنا به قول مدیرکل ورزش و جوانان استان تا آخر امسال با آماده شدن سالن ژیمناستیک در استادیوم تختی بجنورد، سالن حال حاضر ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی علیدخت به هیئت تکواندو واگذار می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "تکواندوکار نوجوان خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد"

عالیییییییییی?????

آخرین اخبار