251146
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
کتاب و ادبیات

اردوی مهارتی «طوفان به روایت تو» برگزار می‌شود

همزمان با شروع عملیات طوفان الاقصی، فراخوان پویش «طوفان به روایت تو» از سوی واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان پویش «طوفان به روایت تو» با موضوع طوفان‌الاقصی و شهادت کودکان و مردم بیگناه غزه منتشر شد.

در این پویش چهار موقعیت برای شرکت‌کننده تصویر شد تا نوجوان ایرانی خود را در یکی از آن‌ها قرار داده و روایتی بر اساس آن نوشته و ارسال کند.

نوجوانان شرکت‌کننده خود را در موقعیت‌های چهارگانه‌ای که این پویش برای آنها تعریف و تصور کرده قرار می‌دهند و داستانکی برای شخصیت‌ها و موقعیت‌ها در فضای تصویرشده می‌نویسند.

دبیرخانه این پویش تاکنون مجموعا بیش از ۶هزار داستان کوتاه، داستانک و روایت از سراسر ایران دریافت کرده است که نشان از دغدغه‌مندی نوجوان ایرانی در موضوع فلسطین دارد. در نهایت با توجه به حجم آثار دریافتی و در راستای تربیت نویسندگان متعهد، مستعد و دغدغه‌مند، گروهی ۳۵ نفره از برگزیدگان دختر این پویش روزهای چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تا جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی دور هم جمع خواهند شد تا در یک اردوی مهارتی شرکت کنند.

اردوی مهارتی داستان‌نویسی «طوفان به روایت تو» در ادامه پویش مذکور برگزار خواهد شد. در این اردو کارگاه‌های روایت، داستان‌نویسی و فعالیت‌های تربیتی با هدف ارتقای آثار ارسالی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

حامد عسگری، شاعر و نویسنده و حبیب احمدزاده، رمان‌نویس، مستندساز و فیلمنامه‌نویس از استادان این کارگاه مهارتی هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار