128517
۳۰ آذر ۱۳۹۶

استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی برای ترویج فرزندآوری

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زیرساخت‌های افزایش جمعیت در جامعه باید فراهم شود، گفت: باید از ظرفیت تشکل های مردمی در زمینه ترویج مقوله فرزندآوری استفاده شود.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در جلسه شورای ثبت‌احوال استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه باید تبلیغات لازم در خصوص افزایش جمعیت در کشور صورت  بگیرد، بر لزوم استفاده از ظرفیت نهادها و تشکل‌های مردمی در این زمینه تاکید کرد و افزود: در زمینه افزایش جمعیت باید سیاست‌های افزایش جمعیت در جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت نیازمند فراهم بودن زیرساخت‌ها است، ادامه داد: باید زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و …  برای افزایش جمعیت فراهم شود و با این فراهم شدن زیرساخت‌ها، امکان اقدام اغنایی برای ترویج افزایش جمعیت میسر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را باور کرده‌اند، گفت: باید شعارهای ترویج افزایش جمعیت با توجه به زندگی امروز افراد و شرایط موجود پرداخته شده و به مردم القاء شود.

 

 

صفی یاری با تاکید بر اینکه باید یک سری زیرساخت‌ها برای ایجاد موج‌ افزایش جمعیت در دستور کار قرار گیرد، افزود: فرزندآوری نیازمند تسهیلات و مشوق‌های خاص است که باید مدیریت و برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد و در مورد موج آفرینی اغنایی فعالیت شود تا مردم رغبت بیشتری برای فرزند آوری داشته باشند.

وی یادآور شد:  باید در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری به سمت تشکل‌ها و نهادهای مردمی حرکت و در شرایط موجود از ظرفیت این تشکل‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: فرزندآوری ضرورت امروز جامعه است و  باید یک سری زیرساخت‌ها برای ایجاد موج‌ افزایش جمعیت ایجاد شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار